Repair · Vitra Circle
Do It Yourself Reparatie

In deze pilot willen we testen hoe goed onze DIY- repair videos werken en uitvoerbaar zijn door de consument. We willen zo een idee krijgen van de behoefte van de consument bij DIY reparaties.

 

Eind mei/begin juni zullen wij middels een pilot ons klantenbestand mailen met de vraag om deel te nemen aan deze DIY-actie. In ruil voor gratis repartieonderdelen worden klanten gevraagd om feedback te geven op onze DIY video’s en het uitvoeren van de reparatie. In een live workshop dag willen we nog wat dieper ingaan op de behoefte aan uitleg van de consument bij een DIY reparatie.

 

We willen een goed beeld krijgen van de behoefte van de consument bij DIY reparaties.

  • Tot welk moeilijkheidsgraad is de consument bereid zelf te repareren?
  • Wanneer is er professionele arbeid nodig? Welke skills zijn dan nodig?
  • Is er behoefte aan extra uitleg middels video?
  • Aan welke criteria moet deze uitleg voldoen zodat het begrijpelijk is voor de consument